2019/01/31

Petevezetékek nélkül - sikeres lombik


Új baba történetével ismerkedhetünk meg a Vár Rád a Baba program történeteiből. 2018. nyara óta 20 baba érkezett, legtöbbjük az Új program segítségével jött, melyről itt olvashattok.

Hadd mutassam be Eszter baba történetét. Vajon véletlen lenne, hogy mind két petevezeték eltávolításra került? Történhet bármi az életben, hogy nincs azt megelőző tényező előtte?


Eszter baba

Hosszú és rögös út vezetett odáig, hogy most a karjaimban tarthassam a kisbabám! A történetünk azzal kezdődött, hogy volt egy műtétem egy petefészek-petevezeték gyulladás miatt, minek következtében úgy alakult a műtét során, hogy mind két petevezetékemet el kellett távolítani. Természetesen ennek eredménye már csak a lombik program lehetett, melyhez időre volt szükségem, hogy feldolgozzam a traumát. De a babára vágyakozásom túllendített rajta. 
Kellettek a pofonok, a padlót fogások ahhoz, hogy elinduljak egy olyan úton, amely végül közelebb vitt az álmomhoz, hogy babánk legyen, s végre ennyi év távlatában megismerjem magam, tudjam a dolgok miértjét.
Amikor már végső elkeseredésemben nem tudtam mihez kezdjek, akkor találtam rá Petre Veronikára s a Vár Rád a Baba programra az interneten. Nem hittem teljes mértékben a holisztikus szemléletű dolgokban, fenntartásaim voltak, de van az a pont amikor az ember már minden szalmaszálba kapaszkodik. Hiszem, hogy minden okkal történik, s Veronika segítségével rátaláltam az okokra, a magyarázatokra. Nem is hittem volna, hogy párom családjával való nehezteléseimnek köze volt a petefészek-petevezeték gyulladásomhoz. Sok mindent fel kellett dolgozzak, el kellett engedjek, s megszabadulva ezektől a görcsöktől sokkal jobban éreztem magam. Kimondtam rengeteg dolgot, s fokozatosan raktam le a terheket, amik eddig elnyomtak.
Fel kellett nőjek a feladathoz, hiszen legbelül még én is gyerek voltam, amíg várakoztam az én kicsimre tele görcsökkel, gátlásokkal, megfelelési kényszerrel, s egy ilyen állapot nem feltétlen az amire egy kisbabának szüksége van!
Fél évig jártam Veronikához, ezen időszak alatt nagyon sok munka volt. Sok-sok könnyel, nevetéssel, dühvel, elengedéssel, felismeréssel és végre megbocsátással.
Veronikával való munkánk kezdetére már volt egy bejegyzett lombik programunk, akkor az elején jártam a folyamatnak, de a második lombik programra elegendőnek bizonyult a lelki munkám, mert kiderült, hogy teljesült a legnagyobb vágyunk, s a pocakomban van a legbölcsebb kisbaba a világon.
Azért írom, hogy bölcs, mert annyi mindent tanított és tanít azóta is nekem. Veronika segítségével megértettem a jelzéseit, s mivel Magzat kommunikációra is jártunk hozzá, így olyan köteléket sikerült kialakítani a kislányommal, amit remélem meg fogok tudni őrizni életem végéig. S azokkal az információkkal, melyekkel a Magzat kommunikación gazdagodtam, remélem, hogy fogom tudni segíteni, s abba az irányba terelni az életét, amiért ő engem választott anyukájának.

Itt olvasható cikk a zárt petevezetékek lelki okairólpetevezték lelki oka és hydrosalpinx lelki oka és az eltávolított petevezeték lelki okairól.

Petre Veronika, perinatális szaktanácsadó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése