2012/01/09

az Út választása


Szia!

Azért írok, mert elvégeztem a prána nadi 1-es tanfolyamát, és szeretném neked megköszönni, hogy segítettél elindulni ezen az úton, mert az írásaid, a telefonbeszélgetésünk hozzájárultak ahhoz, hogy ezt az utat válasszam.

A telefonbeszélgetésünk után, nagyon sokat gondolkoztam, szinte kétségbeesetten szerettem volna sok mindenre választ kapni, de várnom kellett, lecsillapodtam, vártam. Később egy barátnőm segítségével megismerkedtem a prána nadival, ő el is végezte még akkor az 1-es tanfolyamot, amit én családi okok miatt nem tudtam, megint várnom kellett...és most jövök csak rá, ahogy írom ezt a levelet, hogy ezt gyakorolnom kellett...a várakozást, türelmet...
Eljutottam az 1-es tanfolyamra novemberben, Megismerkedtem a meditációval, amit azóta is gyakorlok, és nagyon szeretem. Jól érzem magam a bőrömben, és választ kaptam olyan dolgokra is, amiket nem is kérdeztem volna...olyanokra, amik gyerekkoromból, emlékként jönnek elő. Meghallom a belső vezetőmet, és igyekszek hallgatni rá, sokat segít, és megnyugvással tölt el, hogy velem van. :)

Köszönöm :)
Üdvözlettel: Adrienn

2012. január 4.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése