2010/10/05

Mesterségek mondókák, versek, dalok

Ezen az oldalon találod a többi mondókát: altatós, bárányos, bocis, cicás, cocás, csigás, döcögtetős, egeres, foglalkozásos, főzős, kakasos, kecskés, kocsis, kutyás, lépegetős, macis, madaras, napocskás, nyuszis, pacis, rókás, sünis, tapsoltató, tavaszi, téli, vonatos. Kipp-kopp, kalapács Kicsi kovács, mit csinálsz? Sárga lovat patkolok, Aranyszeggel szegelek. Uccu, pajtás kapj fel rája, Úgyis te vagy a gazdája! Muzsikál a kalapács, Ha az üllőt csapja, Muzsikál a kiscica, Ha szorul a farka. Én vagyok a fűrész, Addig vágok, nyiszitelek, Míg egyből lesz két rész. Én vagyok a fejsze, Amire csak rásuhintok, Ketté is van szelve. Az én apám vízimolnár, Mit őröl a vízimolnár? Ő-röl bú-zát, Ő-röl ár-pát, Ő-röl rozsot is, Kukoricát, kukoricát…. Kaszálj Pista, kalapálj, Holnap délig meg se állj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése