2013/03/28

Magzati kommunikáció során megélt élmények



Armin anyukája keresett meg engem s többek közt az anya – baba kapcsolattal foglalkoztunk. A magzati kommunikáció során Armin baba érdekes meglepetésekkel szolgált, sok mindent osztott meg az érzéseiről, leendő életéről, kívánságairól. Az édesanya tökéletesen elsajátította a babájával való beszélgetést, ami kétoldalú volt. Nem csak az anya beszélt a babájához, hanem Armin gondolatait is meghallotta. A találkozásaink alkalmával előre feladott, meghatározott témák segítségével még színesebbé vált Armin és szülei kapcsolata, és a leendő életük.

Már nagyon régóta vártunk Arminra – érkezését komoly testi-lelki fejlődés előzte meg. Egy este, zuhanyozás közben hirtelen eszembe jutott egy kifejezés: „gyermekáldásra várva”, ami az internet segítségével Petre Veronikához vezetett és a Magzat kommunikáció programjához. Mint később kiderült, ezen az estén fogant Armin: ő küldött tehát Veronikához. Mire létrejött a várva várt találkozás, már tudtam, hogy várandós vagyok. Így pár hónapos lelki tisztulás és felkészülés után Veronika megtanította nekem, hogyan beszélgethetek a babámmal. Óriási élmény volt, és nagyon nagy segítség az eljövendő sok-sok évre…
Voltak vicces pillanatok is: például a babám kijelentette, hogy zöld falat szeretne a szobájába, én viszont a meglévő berendezés miatt a fehérhez ragaszkodtam…volna. Ő nagy bölcsen annyit válaszolt, hogy jó, majd meglátjuk…Persze a kiválasztott bababútort épp akkor csak fehér színben lehetett megvásárolni az áruházban (ami körülbelül száz évben egyszer fordul elő), így igaza lett Arminnak, és a fal szép zöld árnyalatot kapott. (Úgy látom, elégedett az eredménnyel, megérkezése óta imádja nézegetni a falat.) Megdöbbentő élmény volt, hogy Armin a beszélgetéseink során, ahogy telt az idő, egyre fiatalabb lett, és egyre jobban közeledett a valós életkorához: kezdetekben egy kb. 40 éves férfit láttam, majd a 9. hónapban már egy pici baba jelent meg előttem…A születését megelőző napon (másnap töltöttük a 40. hetet) kértem, hogy most már bújjon ki, mert itt az idő, mire ő azt mondta, hogy rendben, ha elkészítem az ágyneműt a bölcsőbe, és felakasztom a függönyt a szobájába, akkor már indul is. És aznap este, amint megtettem, amit kért, megindult a szülés…

Armin fantasztikus baba, születése pillanatától kezdve sokkal többet tud, mint ami az ő életkorában elvárható lenne: bárki, aki látta, úgy találta, hogy nem is újszülöttszerű. Óriási ajándék, hogy az anyukája lehetek, és persze azt hiszem, neki is sokkal könnyebb így a kezdet, hogy tudta, hova érkezik, mi várja, és előre elmondhatta nekem, miben támogassam majd, hogy a választott életútját járhassa. Köszönjük Veronika!:-)

Következő Magzat kommunkáció elsajátító alkalom: 2018. 11.23. itt bővebben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése