2010/04/14

Ünnepeld a nőiséged!

Havonta legalább egyszer szánj egy kis időt, mondjuk egy órát nőiséged megünneplésére (és saját magadéra). Én ezt mindig egy „rituáléval” intéztem el, sütöttem, vettem vagy készítettem valami innivalót amit kehelyből (lehet üvegkehely – az kiváló) ittam, gyertyákat gyújtottam, táncoltam, meditáltam, kapcsolódtam az istennőhöz, naplót vagy valami mást írtam. Most már nem tartok igazán ilyeneket, de bármikor és bárhogy rendezhetsz magadnak egy ilyen ünnepséget. Lehet ez egy természetbe vagy a szobád egy sarkába való csendes elvonulás, zene hallgatás, valamilyen művészi önkifejezős tevékenység, barátokkal való találkozás, fürdés a kádban vagy egy nyilvános fürdőhelyen, akár bevásárlás, vagy szép ruhába való felöltözés, étteremben evés, minden, amiről úgy gondolod, hogy megfelel az alkalomnak és a te megünneplésedet segíti elő.
Írta: Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése