2019/11/03

Gyász helyett Gyermekáldás

Nagyon nehéz és fájdalmas megélni azt, hogy Babára vágyunk és még sem sikerül, vagy netán elveszítjük a babánkat, amennyiben pocaklakóként vagy megszületése után visszafordul.

Sajnos sok esetben találkoztam hozzám fordulóknál ezzel a helyzettel. 

De minden fájdalom és bánat ellenére merem állítani, hogy még is van értelme, válasza, oka mindezeknek. Ha megértjük, s a megértés mellett a megfelelő stratégiát alkalmazzuk, akkor a folyamat - akár a gyászé - a megsegítésünkre siet. 

Rengeteg kliensemnél voltak korábban vetélések, baba visszafordulások. Akik elegendő önmunkát fektetettek a folyamatba, a legtöbbjüknek már nem kellett újabbakkal szembenézniük. 
Az én tapasztalatom az, ha minden nehézségünkkel, kellemetlen dolgunkkal, dühösségünkkel, félelmeinkkel hajlandóak vagyunk kellő mértékben szembenézni, és elegendően megdolgozni, akkor a Baba meg tud érkezni. 
Perinatális szaktanácsadói végzettségem segített a rengeteg tapasztalatom rendezésében, mely tudást a meddőség megváltoztatására - a gyermekáldás elérésébe fektettem bele. 


7 év 8000 óra. Ennyi időt töltöttem a Tanácsadásban, melyről írtam pár érdekes sort. 
Erről bővebben itt olvashatsz: Program a Babaáldásért. 

Samu baba édesanyjának is több vetélést, méhen kívüli veszteséget, méhen belüli sorvadást kellett megtapasztalnia. De hajlandó volt önmagával, a kellemetlennek tűnő dolgokkal is szembe néznie, így megérkezhetett Samu baba. 
Az ő történetüket itt olvashatod el.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése