2015/01/11

Miért nem esek teherbe?

A Vár Rád a Baba program megfogant 62 babájából egy, már megszületett baba történetét olvashatjuk.

Bálint története

2013 tavaszán felkerestem Veronikát a Vár Rád a Baba program miatt. Ekkor már több mint két éve szerettünk volna babát férjemmel, sok módszert kipróbáltunk és túl voltunk két korai vetélésen. Veronika segítségét kértem, hogy kiderítsük, milyen lelki okok miatt nem marad velünk a kis lélek. Sok új dologra derült fény a tanácsadások során. El kellett engednem a görcsös ragaszkodást, azt hogy mindenáron anyává szerettem volna válni. Felfedeztem tevékenységeket, melyekben örömet leltem, már nem az lett az életcélom hogy anya legyek. Behoztam az életembe az önkénteskedést, a másoknak önzetlen adás örömét. S a legfontosabb, hogy hagytam, a baba akkor jöjjön, amikor szeretne. Elengedtem az ezzel járó akaratosságot, s követelőzést.

A változásoknak meglett az eredménye, alig hittem el, amikor fél év elteltével megfogant kisfiúnk. A férjem is változott, elfogadta, hogy több időt kell együtt töltenünk. A vele való beszélgetés után egy héttel érkezett meg a babánk.
A várandóságom problémamentes volt, a magzat kommunikáció segítségével tudtam mire vágyik a kisbabám. Amikor megszületett Bálint én voltam a legboldogabb ember a világon, köszönöm Veronika!


A magzati kommunikáció segítségével közelebb kerültem Bálinthoz. Megkérdeztem mire van szüksége, milyen zöldséget, vagy gyümölcsöt szeretne, hogy egyek. Volt olyan is, amit én nem igazán szerettem, de ennek ellenére megettem és nem is volt olyan rossz. Elhatároztam, hogy meddig fogok dolgozni, megkérdeztem tőle, hogy jó-e így ahogy elterveztem, de neki nem tetszett, így sokkal előbb (kb. 8héttel korábban már) abbahagytam a munkát. És milyen jól döntöttem. Annyira jó volt itthon pihenni, vele lenni, rá figyelni. Amikor kérdeztem, válaszolt, sokat jelentett nekem ez a fajta kommunikáció. Megbeszéltük, hogy miben és hogyan lehetek majd a segítségére a jövőben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése