2012/04/23

Köszönet a segítségért


Kedves Segítőm!

Így érzem az első telefonbeszélgetés óta... ezt - bár nem lehet - szeretném valamiképp megköszönni, ezért megosztanám másokkal is a Veled való találkozásomat.

Fél éve született a kislányom, mikor elkezdtem kutatni a neten, vajon milyen is lehet Ő.
Mit ír a horoszkópja, vajon mi jól ki fogunk-e egymással jönni...?
Mi lehet a karmája, az aurája...? Nem mintha sokat tudtam volna erről...
... és ekkor ráleltem erre az oldalra (Spirituális Anya).
Már a színei is megnyugtattak, jó helyen járok!
Azonnal írtam is Veronikának, mindössze 2 mondatot, a kislányom nevét és születési dátumát, majd már szinte el is felejtettem a dolgot, mikor felhívott és ismeretlenül jellemzésébe kezdett.
Döbbenetes volt. Fantasztikus öröm, ugyanakkor valamiféle félelem is eltöltött...
Ki lehet ez a nő?
Honnan tudja? Honnan tudhatja?!
Néhány kérdése további gondolkodásra sarkallt.
Küldött jó néhány ajánlott olvasmányt, melyekkel fejleszthetem "tudásom" e téren és még jobban megérthetem a lányomat.
A másnapot gondolkodással és újabb felmerült kérdések megfogalmazásával töltöttem.
Boldogságot, mérhetetlen nyugalmat és bizakodást árasztott felém.
A második beszélgetésünk már szinte két barátnő közt folytatódott. Nem csak én, Ő is mesélt siker sztorikat. :)
Kislányom édesapját is jellemezte két fő tulajdonságával minden adat és fotó nélkül.
A gondolataimban olvasott, alig kellett kérdeznem.

Köszönöm!
Kriszti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése